שאלות ותשובות2018-08-22T16:30:30+00:00

שאלות ותשובות

איך עובדת שירות המסלול המהיר לצ’ק אין VIP בנתב”ג?

1. האם ניתן להזמין את השירות לפחות מ 4 נוסעים?2018-05-13T11:17:48+00:00

כן כמובן אך המחיר יהיה לפי 3 נוסעים.

2.האם תינוקות או ילדים צריכים לשלם גם כן?2018-05-13T11:18:19+00:00

לא יהיה כל חיוב עבור נוסעים מתחת לגיל שנתיים.

3. אך אני יודע לאן להגיע?2018-05-13T11:18:42+00:00

לאחר שיבוצע ההזמנה ישלח אישור הזמנה עם טלפון של אחמ”ש תורן. יש להגיע לפי שעת הזמנת השירות הרצויה לנתב”ג ולצור קשר חצי שעה לפני הגעה עם האחמ”ש.

4. האם ניתן להזמין את השירות גם לטיסות היוצאות מטרמינל 1?2018-05-13T11:19:28+00:00

כן ניתן ישנה תוספת קטנה של 20 דולר למחיר.

5. יש לי אורח חשוב מחו”ל המגיע לארץ והוא אינו רוצה שיוחתם דרכונו האם זה אפשרי?2018-05-13T11:19:58+00:00

כן בעת הזמנת שירות ללקוחות זרים ינתן אישור כניסה או יציאה לישראל בפתק נפרד ולא יוחתם הדרכון הזר.

6. האם ניתן להזמין גם הסעה?2018-05-13T11:20:32+00:00

כן ניתן להזמין לכל שירות הסעה מכל הארץ לנתב”ג יש להתקשר להזמנות בטלפון 03-5327903

7. במידה ויש שינוי בטיסה, האם אתם דואגים לעקוב אחר השינויים?2018-05-13T11:21:08+00:00

מהרגע שהתבצעה ההזמנה אנו דואגים לעקוב אחר כל שינוי בנחיתה או בהמראה של הטיסה.
אנו דואגים לקבל את פני הנוסעים, ללא כל קשר לשינוי במועדי הטיסה.

8. האם אפשר להזמין את השירות לכל טיסה?2018-05-13T11:21:34+00:00

השירות שלנו ניתן לכל הטיסות, ללא יוצא מהכלל, כולל טיסות צ’ארטר וטיסות פנימיות הצוות שלנו ידאג לקבל את פניכם ולהעניק לכם שירות.

9. האם ניתן להזמין את השירות במידה ואחד מהנוסעים זקוק לכיסא גלגלים?2018-05-13T11:22:15+00:00

בהחלט.
חשוב לציין במעמד ההזמנה כי אחד הנוסעים זקוק לכיסא גלגלים, ואנו נדאג להגיע לפתח המטוס (או לחילופין לרכבו) עם כיסא גלגלים, ונסייע לו לעבור את תהליך המעבר בנתב”ג במהירות ובנוחות, תוך קבלת יחס אישי מנציג מקצועי ומיומן.

10. במידה ויש לנו יותר מ-10 מזוודות, האם כדאי להזמין גם סבל?2018-05-13T11:23:35+00:00

בהחלט.
במידה ואתם או אורחיכם מגיעים עם כמות מזוודות הגדולה מ-10 מזוודות, אנו ממליצים להזמין גם סבל לסיוע בהרמת הכבודה ובקבלת שירות מהיר ונוח יותר. ישנה תוספת תשלום למחיר ההזמנה עבור הסבל.

11. מה שעות הפעילות?2018-05-13T11:48:10+00:00

אנו זמינים 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, כולל שבתות וחגים.
מוקד ההזמנות בטלפון 03-5327903 או שלחו לנו מייל.

12. כמה זמן מראש כדאי להזמין את השירות?2018-05-13T11:48:28+00:00

עדיף להזמין את השירות מוקדם ככל שמתאפשר, כדי שנוכל להיערך ולשלוח לכם אישור מהיר להזמנה. עם זאת, המקצועיות ורמת השירות הגבוהה מאפשרים לנו לספק מענה מהיר גם בזמן אמת.