הראש כבר במטוס, העיניים מושאות אל הדיוטי פרי, ורק פרט שולי מפריד בינכם לבין
הטיסה המיוחלת – תור של שעתיים וחצי.
מי מאיתנו לא מצא את עצמו ממתין עם המזוודות בשדה התעופה.
למרות האמצעים הטכנולוגים המשוכללים שהתווספו לשדה כמו תורים מקוצרים עם תביעת
אצבע ביומטרית, עדיין ניתן לראות שהנוסע הממוצע, זה שמעדיף להשקיע מכספו במלון טוב יותר, ובאטרקציות מגוונות- יעדיף לחסוך את המחיר המופקע של טיסה במחלקה העסקית ולהמתין בתור זמן מייגע וממושך. כמה מייגע? תלוי בעונה
על פי רשות שדות התעופה בימי השיא של 2017 עברו בשדה התעופה כ90 אלף נוסעים ביום,
כאשר המעבר הביומטרי המהיר היה סגור לסירוגין למרות העומס.
עוד גורם שמחמיר את התופעה הוא כניסתן של חברות הלואו קוסט הרבות לנתבג במהלך 2017.
מדיניות שמים פתוחים מגבירה את התחרות בין חברות התעופה על הנוסעים,
מה שגורם לנוסעים להנות ממחירים זולים, וכשמגיעים לתור בשדה הם משלמים על כך ביוקר.
איך מתמודדים עם העומס וחוסכים זמן יקר?
כדי להקל על בעיית העומס ולקצר את הצ’ק אין בנתב”ג לזמן מינימלי-
הוקם עבורכם שירות המסלול המהיר:
כאשר ההסדר מול רשות שדות התעופה- מאפשר להוביל את הנוסע בראש התורים,
לסייע לו עם המזוודות ולהעביר אותו תוך 15 דקות בלבד את כל השלבים עד לדיוטי פרי,
כולל נתב”ג צ’ק אין.
איך אנחנו עושים את זה? מנהל ההעברה האחראי דואג לכם לשירות VIP בנתב”ג, כולל בקשות מיוחדות כמו אורחים שאינם רוצים להחתים דרכון,שירות טרום טיסה וקביעת נקודת איסוף מסודרת, ילדים, תינוקות, קבוצות גדולות, לקוחות עסקיים וכל מענה שתצטרכו.
תנו לנו לעשות את העבודה כדי שלא תצטרכו לעמוד בתור לחופשה שלכם.
רוצים לדעת עוד? עברו לעמוד – איך זה עובד, להסבר מפורט על התהליך המהיר.
להזמנה- בחרו את מועד הטיסה בעמוד המסלול המהיר.